بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۲۴۹۷
رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی گفت: در سال گذشته ۱۶۰ نفر از سزبازان وظیفه در طرح مهارت‌آموزی شرکت کردند و امسال نیز حدود ۳۵ نفر آموزش دیده و گواهینامه رسمی دریافت کرده‌اند.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

به گزارش بازارکار از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌ غربی، در نشست خبری گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله و سید مقاومت اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و باید تمام مسلمان جهان با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان اسلام و بشریت ایستادگی کنند و اجازه نفوذ و نسل‌کشی بیش از پیش به آن‌ها ندهند.
 
وی افزود: امسال برای مرزبانی و نیروی انتظامی سالی توام با موفقیت و و کسب مقام برتر در موضوعات عقیدتی و سیاسی بود و امنیت یکی از مولفه‌های مهم کشور محسوب می‌شود که همه موفقیت‌ها و فعالیت‌های کشور به این مولفه بستگی دارد که به لطف خدا و خون شهدا امنیت بسیار بالایی در استان وجود دارد.
 
حجت‌الاسلام زکی با اشاره به فعالیت‌های عقیدتی، سیاسی بیان کرد: سازمان عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان نسبت به انجام وظایف محوله از جمله حوزه معاونت تبلیغات فعالیت‌هایی از جمله جمع‌آوری و چاپ خاطرات شهدا و رزمندگان نیروی انتظامی در قالب دو جلد کتاب و در راستای الگو قرار دادن سبک زندگی شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین انجام داده است.
 
وی ادامه داد: محافل انس با قرآن کریم به صورت فصلی برگزار می‌شود و مسابقات قرآنی نیز سالانه در ۱۱ رشته انجام و در سال گذشته ۴۰ نفر در سطح کشور مقام کشوری کسب کردند. استفاده از بهترین اساتید در نشست‌های سیاسی،  برگزاری ٢٠ نشست بصیرتی، اجرای برنامه قرآنی طرح معراج، طرح محضر قرآن، اعزام به عتبات عالیات، پخش مستندهای سیاسی کوتاه از جمله فعالیت‌های عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی استان محسوب می‌شود.
 
رئیس عقیدتی سیاسی، فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۸۱۲ نفر و امسال هم ۷۷۱ نفر از کارکنان وظیفه نیروی انتظامی برای دریافت آموزش‌های تربیتی به مشهد اعزام شده و در سطح استان هزار و ۲۸۸ نفر از کارکنان وظیفه نیروی انتظامی در کلاس‌های انس با قرآن و سه هزار و ۳۲۰ نفر نیز در کلاس‌های بصیرتی و جهاد تبیین شرکت داشته‌اند.
 
وی گفت: آموزش و انس با قرآن و تبیین کلام امیرالمؤمنین از اولویت‌های ما است و قرارگاه فرهنگی اربعین حسینی فرماندهی انتظامی در ایام اربعین در تمرچین موکب ایجاد کرده بود که اقداماتی چون تأمین امنیت و اسکان انجام دادند و برای کارکنان وظیفه نیز آموزش مهارت ارائه می‌شود تا بعد از اتمام دوران خدمت بتوانند با در دست داشتن گواهی و مهارت اشتغال‌زایی و کسب درآمد داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام زکی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۶۰ نفر از سزبازان وظیفه در طرح مهارت‌آموزی شرکت کردند و امسال نیز حدود ۳۵ نفر آموزش دیده و گواهینامه رسمی دریافت کرده‌اند.

ارسال نظرات